ارسال پاسخ
تعداد بازدید 36
نویسنده پیام
roya20 آفلاین

بزرگ تالار
ارسال‌ها : 30
عضویت: 19 /10 /1397


انواع روش های آب رسانی به طیور

یکی از اساسی ترین نیاز هایی که در سالن های پرورش طیور وجود دارد، آب خوری است. این سیستم های آب رسانی باید به طریقی باشند که در تمام مدت شبانه روز، آب مورد نیاز پرندگان را به صورتی کاملا بهداشتی و گورا به دست آن ها برسانند. این دستگاه ها از لحاظ عملکردی به دو صورت دستی و اتوماتیک (خودکار) موجود هستند.

خصوصیات سیستم های آب رسانی اتوماتیک برای پرندگان

امروزه در اکثر سالن های پرورشی به ویژه در بخش هایی که پرورش در ظرفیت بسیار بالایی انجام می شود، استفاده از دستگاه های آب خوری اتوماتیک رونق یافته است. این مدل ها که به صورت خودکار کار می کنند، کارکردی بسیار آسان دارند و نیاز به نیروی انسانی را بسیار کمتر می کنند.

در نتیجه علاوه بر راحت تر کردن کار سبب می شوند که در هزینه ها صرفه جویی شود و در نتیجه صرفه اقتصادی داشته باشد. این انواع خودکار را می توان به سادگی به سیستم لوله کشی ساختمان متصل کرد که در انواع مختلفی نیز موجود هستند و آب رسانی را به صورتی کاملا بهداشتی در تمام سالن انجام می دهند.

ویژگی دستگاه های دستی آب رسانی به طیور

این دستگاه ها را برای سالن هایی استفاده می کنند که سیستم لوله کشی قدیمی است و سالن پرورشی به روشی سنتی اداره می شود. این دستگاه ها به صورت ناودانی و بشقابی موجود هستند که انواع بشقابی نیز خود به دو صورت کله قندی و دائمی قابلیت تهیه دارند.

منبع: انواع روشهای آبرسانی به طیور


امضای کاربر : فیزیوتراپی در منزل تهران ،نحوه اجرای بتن rcc ،دریچه کولر ،پروفیل آلومینیوم ،شرکت فایبرگلاس ،دستکش ایمنی ،پوشش های ضد حریق
یکشنبه 10 آذر 1398 - 15:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ