loading...
از همه جا از همه رنگ
آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 500 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

امشب شبی بی پروازست@امشب اسمانم تیره و تارست 

روزگارم بی روزیو دستم خالین@خانم پر از بچو شكمهایشان خالین

در باد نشتم گفتم یا رب@ربم امد و جانم گفتم ربم

بگفتا چسیت در سرت @ بگفتم تهی از شادیست سرم

بشمار خدا روز های درد ناكم را@بشمار كه انگشتانم كم

شمارش از سرم رفت 1 و 2 نمیدانم@چسیتم شمارش

خدا گفت ای دست پر درد از ان منست@درد بند درد منست

من كز پدر زاده نیستم من خود پدرم@شما عزیزم منین 

غم شما كوهی از درد برام@بزار تا بنگرم كودكم را

من بندی نیستم چو تو @ولی دارنم درد تو 

بزار از ارشم به فرشت نعمتی رانم@خر بار خر بار نعمت رانم

صبر كن تحمل كن كودك من تو@تو خدای داری چون من

چرا میترسی كودكم من نمیتوانم مثل تو بگیرم @ولی میتوانم بنگرم بر درد دل تو بسوزم

بزار نواشت كنم بزار تا خدایم را ثابت كنم@بنده ز من رو بر نگردن بزار بخشمم را ثابت كنم

منم خدای یك تای تو و زمین مردم خلقم @ صبر كنید و بنگردید 

دنیا بی صبر ساخت نمیشد @ قدم بزن بر روی زمین من 

چشم بگشا كه نفس در هوای منست@ خلقم كودكم پدر فرزندانم گوش كن

نه ا... تو گوش كن هر چه گفتی منتست@ ز ما بندگیو خدمتست

ما رایت و تو  خان شدی @تو حكم گویو ما بردگی

اینست رسم خدایو بندگی@ كو رحمتت كو بخششت

مردیم از كه بی كسیو تنهای@نه بركتی نه رحمتی

نونمانم نیست دگر یك دینار،كو گندمت@خلق كردیو نستی بنگردی

نگاهت را ببند از روی ما @ مینم را با زور گرفتن 

گندمم را دادم بجای ابشان@ ككككوووو بركتت

چقدر حقارت چقدر صبر @تا كی من فرزندتم فرزندانم را بنگرم

نگرش من چه سود چطور شكمشا را سیر كنم@ تا كی صبر كنم 

كله كردم كه بدونی نه كك اوردم بلكه دارم از دست خودم میرم صبوری كردم هزاران سال ولی كو بهشتت 

منم بند تو كو بخشش كورشم حتی به اندازه كورشم خدای نكردی بر ما حتی نزاشتی دلمون بهت ببندیم

درد دل توی چاه ریختم چاه فرو ریخت پس تو كم تر از چاهی من ساكتم پیش تو 

ااااااااااااااااایییییییییییییی بند من نگو سوزاندی ما را این امتحانست  این تلاشست من توانی ندارم این راهیست كه باید رفت ولی همچنان صبر كن تا بشنم زمین را 


بپرستید من را خدای یك تا را تا بپستم شما را

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 1039
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 632
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,440
  • بازدید ماه : 3,440
  • بازدید سال : 102,170
  • بازدید کلی : 1,280,425