loading...
از همه جا از همه رنگ
آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 387 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
بخدا خستم از غم،غم نه خستم از خودم

چرا؟

چرا؟

چرا هر كسی كه غم داره باید تنها بشه

چرا تمام غمگینها تنهان؟

شاید هم تمام تنها ها غمگینن

نمیدونم كار ما نیست كه بخوایم قضاوت كنیم

بزار قضاوت نكنیم

شاید خدای هست

شاید حكمتیست در غم

چرا غم 

چرا شایدی نه 

فردا غم چگونه ما را مات میكنه؟

اسم غم اسم غمناكیه؟

دوست دارم غم را به اسم  زیبا صدا كنم 

هر چند كه زیبا نیست 

ولی بهتر از غمست

اااااه خدایا غم چیست 

چه دردیست؟

چراااااااااااااااااااااا غم.

زندماندن با غم از مرگ سختره
 
من نمیخوام در غم خودم زندانی شم

من زندگیو زیبا،ازاد و با عشق دوست دارم

پس میجنگم حتی در وتن پر از درد غم 

تا ازاد،پیروز سر زنده بمانم و با عشق زندگی كنم


خدایا زندگیمان را تهی از غم و درد كن و لبریز از عشق كن
 

برچسب ها غم و عشق ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1039
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 565
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,373
  • بازدید ماه : 3,373
  • بازدید سال : 102,103
  • بازدید کلی : 1,280,358