loading...
از همه جا از همه رنگ
آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 309 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

هر كس فكری نگاه بر سر و ریكم بكرد ناله و اه سر میداد كه وای این چه رسمیست كه تو را،ای هم وطن نالان كرده دربه در،ای جوانی كه به این كو تكیه كردی كمر كه كوهم بردار  كه دگر تاب و توان دید جسم ضعیف خوردت را ندارم

چرااااا

چراا درد بر دل نگه داشتی این چنین كردی كه كوم از پا سست شد 

پا شو ای نالانه من دست در دست من ده پا در جسم من گذارو برو به ارش من و فریاد بزن تا كه دگر درد از جسمت رها شه برووووو برو ای جوان از كی من در ارش برو فریاد سرد ده


كوه برای همتون میتونید با ما باشید حرف بزنید تا درد از جسمتون ازاد بشه 

بی درد باشید (الهی)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1039
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 465
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,273
  • بازدید ماه : 3,273
  • بازدید سال : 102,003
  • بازدید کلی : 1,280,258