loading...
از همه جا از همه رنگ
آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 620 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

تق! تق! اجازه هست پا به دنیای تو بزارم؟ من با خودم گل نمیارم،
با خودم هدیه هم نمیارم اما یه عالمه آرزو با خودم میارم که تو رو همیشه شاداب نگه داره،
با خودم کلی دعا میارم برای سلامتی تو، و با خودم عشق میارم تا کاری کنم تو همیشه لبخند بزنی . . .

ویژه ولنتاین و سپندار مذگان :
.........................................
مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه
.........................................
مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
.
.
.
.
بی‌بهانه دوستت دارم
.........................................
قاب عكستو زدم جاى ساعت دیوارى . از اون موقع به بعد تو شدى تمومه لحظه هام
.........................................
من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو
.........................................
میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.
.........................................
قلبمو هدیه می دم بهت، مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی
.........................................
اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ وقلب کوچیک من
.........................................
امیدوارم خرس زیبایی‌ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

بهم خبر دادن زیباترین پروانه دنیا گم شده
...
...
پیام دادم بگم: قورباغه! چراخوردیش؟

زندگی را از تو نام برده اند:
ز: زاویه نگاه تو
ن: نوای کلام تو
د: درگاه ابروی تو
گ: گیسوی پریشان تو
ی: یارو! سر کاری!
من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران ، 
تو به اندازه تنهایی من شاد بمان.
ΩΘΞΨΓΔΦΛΣΔ
به یک زبان باستانی نوشتم دوستت دارم
فکرشو بکن... از اون قدیما دوستت داشتم!
یکی تصادف می کنه می میره ، 
یکی پیر میشه می میره ، 
یکی بیمار می شه می میره ، 
بالاخره هر کی یه جور می میره ، 
اما من ... 
واست همه جوره می میرم !
توی معبد چشات هرکی در زد ، باز نکن !
چون اونجا فقط زیارتگاه منه !
مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا
هان !؟
بیا پایین
زود باش
آخه تو فقط ماه منی
دستت رو بذار رو یه طرف صورتت
.
.
.
.
گذاشتی !؟ 
.
.
.
خوب به این پدیده میگن ماه گرفتگی!
بعضیا می گن دنیا ارزشش رو نداره ! 
مگه می شه دنیایی که تو رو داشته باشه بی ارزش بشه !
چشمهای تو مثل دریاست … 
اجازه میدی جورابامو توش بشورم ؟
تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات می میره ؟
برو پایین
.

.
.
.
دنبال چی می گردی ؟ من که این پایین جا نمیشم .
خوبه دیگه ، تو راحت تو خونه نشستی ولی من تو تعمیرگاه هستم ،
میدونی چرا ؟ 
. . . چون . . . خرابتم
تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات می میره ؟
برو پایین
.
.
.
دنبال چی می گردی ؟ من که این پایین جا نمی شم !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1039
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 538
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,346
  • بازدید ماه : 3,346
  • بازدید سال : 102,076
  • بازدید کلی : 1,280,331