loading...
از همه جا از همه رنگ
آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 1262 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

هرگل نماد چیست؟

رز سرخ: عشق بی ریا- زیبایی - شجاعت- احترام- تبریك

"دوستت دارم"


رز سفید: پاكی- معصومیت- راز- سكوت- فروتنی- احترام

"عشق من به تو عمیق و خالصانه است"


رز صورتی: قدردانی- "متشكرم" وقار- ستایش- همدلی- لطافت- شادكامی

"باورم كن" - "تو خیلی دوست داشتنی هستی"


رز زرد: شادمانی- رفاقت- شوق- حسادت- آغاز دوباره

"فراموشم نكن" - "معذرت میخواهم"


رز بنفش: عشق در نگاه اول.
رز نارنجی: اشتیاق- شیفتگی- آرزو.


غنچه رز: نماد پاكی و زیبایی-جوانی-عشق نوپا.
یك شاخه گل رز: سادگی- سپاسگزاری- عشق تازه.


یك شاخه گل رز سرخ: "دوستت دارم".
رزسفید عروس: عشق مبارك و فرخنده.


رز قرمز سیر: سوگواری.
رز سیاه: مرگ.


تركیبی از رز سفید و سرخ: اتحاد- سازش
رز كاملا شكفته: "من متعهد به تو هستم"- "هنوز دوستت داردم"


دسته گل رز: قدردانی.
دسته گل رز كوچك: "من به یاد تو هستم"
برچسب ها هر گل نماد چیست؟ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1039
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 735
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,599
  • بازدید ماه : 1,599
  • بازدید سال : 100,329
  • بازدید کلی : 1,278,584